tisdag 26 augusti 2008

Utmanad

När Västmanländskan utmanade mig så blev jag laddad.
Jag är redo!

Fem saker på min att-göra-lista idag:
. Läsa i min engelska bok
. Skriva brev till Svenska skolan
. Städa rummet
. Blogga
. Kolla bloggar

Vad gjorde du för 10 år sedan?
Hmm ... För tio år sedan sprang jag nog runt och utforskade världen .... Jag hade lärt mig att prata ganska bra, och jag älskade drycker. Min favorit var cola, som jag hade fått smaka av mamma bara en ända gång! :) För tio år sedan var jag och hälsade på moster Åsa och morbror David i Göteborg. Vi åkte till Liseberg, men tyvärr så var tvillingen och jag för små för att åka karuseller, men inte skulle vi deppa för det, det fanns ju så mycket gott att äta och framför allt dricka! :)

Ställen jag bott på/i:
. Malmö, Löddeköpinge, Portugal och USA.

5 saker jag skulle göra om jag var en biljonär:
. Skänka pengar till Välgörande ändamål och till släkten.
. Bli stylist, för det vill jag bli, men det känar man inte så mycket på, men det spelar ju ingen roll då.
. Gå och styla mig själv på nogot fint ställe.
. Köpa tuffa kläder till mina barn när jag blir stor.
. Köpa saker till Svenska skolan i Lissabon.


Regler: Svara på alla frågor.Välj ut 6 personer och utmana dem i deras bloggar!Meddela personen du blev utmanad av när du genomfört.

Oj, det är så svårt att välja någon att utmana, men jag utmanar Moster Åsa, Jennan och Alex

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jag har redan gjort det

Klara sa...

Okej, ja då behöver du ju inte göra den igen ... :)

Anonym sa...

:-)