söndag 30 november 2008

8-saker

Jag har blivit utmanad av Västmanländskan.
Jag är redo!

Reglerna är:

Publicera reglerna på din blogg.
Svara på sex 8-sakerna.
Meddela de utmanade på deras bloggar.

8 favorit program:

Ugly Betty
Gilmore Girls
O.C
Americas Next Top Model
The Simpsons
Family Guy
Kärleks agenterna
Julkalendern

8 saker jag gjorde igår:

Åkte bil
Åkte båt
Var i New York
Åt frukost på Starbucks
Åt lunch på Burger King
Såg Frihetsgudinnan
Såg stället där Twin-Towers stod.
Skrev min önskelista

8 saker jag ser fram emot:

Att MoM kommer
Min och Tvillingens födelsedag
Julafton
Att julpyssla
Att baka pepparkakor & lussebullar
Att baka julgodis
Helgen
Alla kommande lov

8 favorit restauranger:
Hmmm ... Det här blir svårt!

Garbos - Casa da Guia
Rubys Tuesday
Rubys Diner
Casa Mia
Hmm ... Fler kommer jag inte på
PAPPAS RESTAURANG!!!

8 saker på min önskelista:

Mobil
Julia-prenumeration
Wii-spel
Nintendo DS spel
Kläder
Smycken
Filmer
Mobilsmycke av mamma

8 personer jag ska utmana:

Moster Åsa
Tvillingen
Mamma
aaagnesh
Jennen
Filippa
Hilda
Lovisa

Lycka till!

4 kommentarer:

anna of sweden sa...

Vilka bra listor du fick till! :)

Klara sa...

Tack!

Anonym sa...

Hej! Har du Wii?

Jennan

aaagnesh sa...

du har blivit utmanad av mej, men du har ju redan gjort den så du behöver ju int igen :) , kram<3