söndag 17 maj 2009

Passa dig, Annika Sörenstam

Några av er har kanske hört att jag har
börjat spela lite golf med tvillingen och pappa.

Igår när jag och tvillingen satt och pysslade,
så kom pappa in och sa.

-Klara, kan du gå in på ditt rum?

Det första som slog mig var att han ville prata
med tvillingen om något, och att jag inte
fick lyssna.

Så jag gick lydigt in på mitt rum.

Men när jag kom in så stod det en stor kartong
på golvet.

Och kan ni gissa vad som var där i?

Rosa golfklubbor!

Tack pappa!


8 kommentarer:

Mimmi sa...

Vilka fina klubbor! Lycka till med ditt golfande!

anna of sweden sa...

Så snajsiga!

Anonym sa...

Vilken trevlig överraskning!
Lycka till med golfen!
Kram
MoM

Klara sa...

Mimmi.
Tack så mycket! :D

Mamma.
Ja, visst är dem! ;D

MoM.
Ja, jag blev väldigt glad! ;) Tack!

Tyra sa...

Ååå vad kul!!!

Klara sa...

tyramyra.
Ja, jätteroligt!

Carin sa...

Vad fina det var!! :)Kram

Pernilla sa...

Hej! Kan man få veta var de är köpta letar med ljus och lykta!!!