torsdag 26 augusti 2010

utmaning; höstmode

Jag blev utmanad av Lovisa, och jag
ska göra mitt bästa.

Stilförebild: Jag inspireras av mamma [☺] och olika bloggare.
Din stil i en mening: Väldigt blandad, tar på mig det jag tycker är snyggt.
Vilken är din favoritdesigner/märke? Abercrombie & Fitch!
Vad inspireras du av i höst? Bloggare, mamma, tidningar, tv, skyltfönster.
Vad tror du på inför hösten? Jeans-leggings, oversized, stickade tröjor, jordnära färger och stora stickade halsdukar.
Bästa basplagget i höst: Jeans-leggings.
Färger i höst: Jordnära färger; brunt, svart, beige, olivgrönt och orange.
Skor eller väska: Skor!
En ideal outfit i höst: Jeans-leggings, oversized tröja, stor stickad halsduk, UGG's och mycket armband.
Do's och Don'ts: Jag kan inte säga att något är rätt eller fel när det gäller mode.
Ditt senaste köp: Ett nattlinne från New York.
Tre saker på höstens önskelista: En oversized tröja, stor stickad halsduk och ett par UGG's till.

Jag utmanar: mamma och Åsa
Jag blev utmanad av: Lovisa

3 kommentarer:

anna of sweden sa...

Oj, då. Så svåra frågor! För en hemmafru som går i samma typ av kläder dag och och dag in ...

Klara sa...

Men det gör du väl inte! :) Det klarar du!

ÅSA sa...

...får kolla på detta i helgen :)