söndag 10 oktober 2010

french manicure ♥

3 kommentarer:

Monet sa...

Hej,
Jättefina naglar men jag som bor i Frankrike måste berätta att sådär ser inte fransk manikyr ut faktiskt.

Hade du inte målat dit den gröna "sorgkanten" hade det KANSKE kunnat se ut som den franska varianten. Men den har heller inte små hjärtan på sig utan är högst "diskret" med iofs korta naglar och vita nagelkanter men som sagt väldigt diskret.

Grattis till ditt fina självporträtt för ett tag sen. Väldigt bra var det, det syns att du har talang!

Klara sa...

Nähä. Är det lite mer åt det japanska hållet kanske?
Tack.

Monet sa...

Hej Klara,

Vilken sorglig reaktion du gav mig kring de franska naglarna.

"Nähä".

Och inte vet jag om det där är japanskt heller så jag kan inte svara på det heller. Det vet du säkert bäst själv.

Sorry, jag ville bara att du skulle vara lika duktig, dvs korrekt i din information, kring det du lägger ut på din blogg som du verkar vara i skolan och när det gäller dina fritidsaktiviteter.

Lycka till framöver i det fantastiska landet du bor i!!