lördag 16 april 2011

fredag

Jag har tyvärr inte hunnit göra något
roligt med bloggen idag, heller.

När jag kom hem gjorde jag läxor,
sedan gick jag över till Savannah,
sedan mer läxor, och sedan middag.

Nu ska jag gå och lägga mig, och imorgon
blir det mer läxor.

Jag har haft så himla mycket att göra den här veckan.

Idag hade jag ett jättesvårt historieprov,
och läraren sa att vi skulle få använda anteckningar
vi har tagit i klassen, för att han sa att han bara
ville se om vi hade gjort det, men vi fick inte använda
dem. Alla tror att dem kommer få dåliga betyg.
Inklusive mig.

Vi fick även tillbaka ett science prov idag,
och jag fick B- på det ... Jag har inte fått ett
så lågt betyg i science i år.
Inte för att det är så dåligt, men jag känner att jag
kämpar mycket, och så får jag inte ut lika mycket
från det.

Så jag känner mig inte så motiverad just nu,
och jag har bara massor att göra.

Det var mina fredags-grubblingar.

Nu ska jag gå och lägga mig.

Godnatt!

2 kommentarer:

Christina sa...

Oj så tungt det verkar för dig just nu! Men som du säger -B är inte alls dåligt, faktiskt riktigt bra!!! Hopas nu att du kan njuta av påsklovet och vila upp dig!!
Kram!

Klara sa...

Haha, tack :) Jag ska verkligen försöka att vila upp mig när vi har påsklov.
Kram :)