torsdag 2 juni 2011

ny favorit


Mums, så god!

Jag har alltid tyckt om mint och choklad tillsammans.

Den här glassen var en riktig hit.

Tänk att det redan är juni.

Och om mindre än tre veckor så har vi flyttat från
USA, till ett nytt äventyr i Sverige.

Nervöst!

Jag har även lite svårt att hitta någon tid då jag kan
ta foto, eller göra något ordentligt inlägg, eftersom
jag pluggar så mycket till alla mina finals.

Ni får hålla till godo, det får bli lite ointressanta
inlägg tills de är klara.

Jag hoppas att ni iallafall känner sommaren i kroppen.

Snart, snart är det sommarlov!

3 kommentarer:

bettankax sa...

Den glassen måste jag smaka! Vet du, jag har inte kunnat kommentera på flera dagar. Blir så sur:( Skriver och klickar och firefox bara hänger sig. Jag blir TOKIG och less. Vi får se om det går denna gång???
Tänker på dig och håller tummarna för alla prov du har.
Tre veckor tills du flyttar...spännande!
KRAMAR!!

Anonym sa...

var i sverige ska du bo då ? :)
& varför ska ni flytta hem ? :P

ÅSA sa...

Nu har barnen här hemma ledigt i fem dagar! Sen är det drygt en vecka kvar tills det låååånga härliga sommarlovet! Vi längtar så efter att få träffa er! Kram!