lördag 31 december 2011

året som gått

Januari.
USAs kalla vinter med ett tjockt istäcke överallt.
Februari.
Mamma bakade stora och goda semlor.
Mars.
Allt började äntligen blomma.
April.
Tvillingen, mamma och jag åkte till New York City och bodde där en natt.
Maj.
MoM var på besök och vi åkte bland annat till Washington DC.
Juni.
Eight Grade Dinner Dance. Min första "bal"dans - och oj vad kul det var.
Juli.
Sommar i Blekinge. Jag försökte komma upp på wakeskaten. Men misslyckades tyvärr.
Augusti.
De sista dagarna i sommarstugan innan den nya svenska skolan började.
September.
Skolan är i full gång.
Oktober.
Mysigt höstlov i sommarstugan.
November.
Vet inte vad jag ska välja för gymnasieval. Lite smått panik. (nu tror jag att jag vet, däremot)
December.

Trots sjukdom och att gästerna inte kunde komma så blev det en mysig jul i Sverige för första gången på halva mitt liv.

Ha nu ett fantastiskt nytt år!

3 kommentarer:

Steel City Anna sa...

Gott nytt år Klara! Fina bilder :)

Monica sa...

Vilken fin årskavalkad du gjort och ett Gott Nytt År önskas dig Klara!

bettankax sa...

Fin årskrönika! Tänk jag känner igen alla de fina bilderna:) Kul att du så generöst delar med dig på din blogg.
Önskar dig det bästa under 2012.