måndag 19 mars 2012

the hunger games


Till skolan har jag fått välja en bok som jag ska läsa, och sedan göra lite
olika uppgifter utifrån den.

Jag valde The Hunger Games.
Som jag läser på engelska.

Dock var jag väldigt skeptisk till den innan.

Det kändes som en Harry Potter / Twilight / Narnia - bok,
och jag gillar inte sådana böcker.

Men jag skulle inte ha haft så mycket fördomar,
för jag älskar den!

Den är jättebra!

Det är en sådan rolig story i den.

Jag ser verkligen fram emot att se filmen.

Storebrorsan ska se den på fredag, gissa vem som är lite smått avis ..?

3 kommentarer:

meerle sa...

Jag är inte heller något fan av fantasy, men den måste jag kolla upp i så fall. Har faktiskt inte hört om den förut!

Västmanländskan sa...

Ja, den är ju så himla bra!

Klara sa...

meerle.
Ja, det måste du göra!

Västmanländskan.
Jättebra!