tisdag 17 april 2012

dagens

Inspiration från Agnes.

Dagens humör: Trött, huvudvärk, men ändå helt okej
Dagens låt: Good life remix av B.O.B.
Dagens borde: Skicka in min religionuppsats, men man kan ju faktiskt alltid förbättra den
Dagens frisyr: Slarvig fläta down my back
Dagens smink: BB creme, lite puder, eyeliner, mascara, MAC läppstift, PINK lipgloss
Dagens klädsel: Linne, spetstopp, svart kofta, jeans, converse, skinnjacka
Dagens planer: Inget mer för idag, bara att slappa lite
Dagens materiella vill ha: Får man säga många saker? För det är ett nytt objektiv,
en platt/locktång, MAC sminkborstar, ny ögonfransböjare, nya Dr. Martens
Dagens fundering: Hur ska jag orka träna varje dag?
Dagens beroende: Tuggummi. Det dumma är att jag har inga hemma, så jag
sitter bara och tänker på tuggummi .. ;)
Dagens tråkigaste: Att sitta och skriva en religionuppsats
Dagens längtan: Mina kompisar i USA och sommarlov!

2 kommentarer:

ÅSA sa...

Lilla vännen... Man ska inte träna varje dag :) Uppsatsen är säkert kanon så skicka iväg den och börja ladda inför lördagens äventyr :)

Klara sa...

Man kan ju springa varannan och powerwalka varannan ;) Åh, det ska bli så kul på lördag! :D