söndag 20 maj 2012

paris from my perspective



















11 kommentarer:

bettankax sa...

Å vilka underbara bilder:) Känns som jag varit en sväng i Paris jag med. Nu är det inte många skoldagar kvar. Hoppas hoppas inte många prov heller.

Västmanländskan sa...

Fina bilder!
Paris är mysigt. Var det första gången du var där?
Blev det någon shopping? ;)

Klara sa...

bettankax.
Tack! Nej, nu är snart skolan slut. Det ska bli så skönt med lite ledighet nu!

Västmanländskan.
Tack! Ja, det var väldigt mysigt där. Speciellt med alla små caféer. Och ja, lite shopping blev det nog .. ;)

Elisabet. sa...

Helt underbara bilder och jag säger som bettankax; det här var som att ta en tripp till Paris!

Fantastiskt fina bilder.

Klara sa...

Tack så mycket, vad glad jag blir!

Lena sa...

Å, vilka fina bilder! Tack för trippen!

Klara sa...

Tack själv, för den fina kommentaren! ;)

meerle sa...

Jättefina bilder! Det verkar vara en fin stad :)

Klara sa...

Tack! Ja, Paris är vackert! ;)

Jenny sa...

Jättefint! Jag, som bott i Paris, känner igen mig mycket i dina Parisperspektiv. Härligt!

Klara sa...

Vad kul! Tack!