onsdag 2 juli 2014

imats london

En haul kommer om mindre än en vecka!

För en vecka sedan lyfte planet.

Jag, mamma och tvillingen åkte till London.

Vi åkte till London för att gå på en sminkmässa.

På IMATS.
International make-up artist trade show.

Kända makeup-artister, sminkmärken och modeller fanns
alla under ett och samma tak, och hela upplevelsen var fantastisk.

Jag kollade på föreläsningar, testade pro-produkter,
och framförallt köpte jag smink.

Mycket av det.

Jag är så tacksam att mamma och pappa gav mig den här
möjligheten.

Det är en dag jag inte kommer glömma.

6 kommentarer:

Unknown sa...

Hej Klara! Jag älskar din youtube kanal och din blogg så mycket! Du är en av mina största idoler och jag blir så glad varje gång jag ser att du har skri vit ett nytt inlägg eller laddat upp en video. Älskar dina hals, speciellt mac! Jag funderar på att skaffa en egen mac ögonskuggapalett, och jag undrar vilken du har. Har du den med två "sidor" eller har du singelpaletten?

Melissa sa...

Har tenkt på å kjøpe en mac når jeg skal til USA. Hvor mye kostet den du kjøpte der?

Karin sa...

Hej! Jag undrar hur mycket du shoppade för i USA ungefär? Förutom macen, hehe. Jag ska nämligen dit på språkresa nästa sommar, och har ingen uppfattning om vad saker kostar osv. Jag kommer visserligen inte shoppa lika mycket som du då, men aa.. Tacksam för svar!

Unknown sa...

Hi Clara, I accidentally found your blog, nice post and you are so pretty. We want to follow each other, would be very happy. Let me know
In love Ira

iramalvina.blogspot.de

Unknown sa...

Cool post, I found you on youtube and I suibscribed to you and also followed your blog because your so amazing

Xoxo
http://petiteecherieee.blogspot.de/?m=1

Anna sa...

Jätte bra blogg! Tack så mycket :)