onsdag 25 februari 2009

Film-tips

Ja, som ni säkert har märkt så har jag slutat att
skriva fredags tipsen.

Men till slut fick jag slut på idéer.

Men nu måste jag tipsa om en film.

Eller snarare några boxar.

De heter "Lois and Clark" och är en Stålmannen serie,
och nu tänker säkert alla tjejer: "Stålmannen? Du kan inte
mena allvar", men tänk för att jag gör det! ;)

Det är inte bara "rädda världen" i den, men också
tidnings reportage, kärlek och vänskap.

Jag får aldrig något att verka roligt eller trevligt, men jag ÄLSKAR DEN!

Jag sitter på 30% av min lediga tid och tittar på det, och det
kan Mamma och Pappa vittna på! ;)

Det var dagens tips.

3 kommentarer:

anna of sweden sa...

Härmed vittnar jag! :)
Tur att boxen snart är slut! ;)

Klara sa...

Hihi! Nej, det är dååligt att boxen snart är slut! :S

anna of sweden sa...

;)