måndag 28 september 2009

sunday night

Det har varit en lugn dag idag.

Vi har bara varit hemma.

Tvillingen och jag behövde plocka massor,
det vill säga 12 blad, till ett projekt i skolan.

Inte vilka blad som helst, de behövde vara
från de få träden som var vanligast i Pennsylvania.

Phew, det var jobbigt att se vad alla bladen hette,
och se ifall de var från de få träden vi fick välja från.

Ifall de inte var det, så fick vi slänga bort de, och
hitta nya.

Men det har varit en mysig dag.

I eftermiddags tittade mamma, storebrorsan,
tvillingen och jag på en film.

Den hette "I hate Valentine".

Var ganska bra.

Igår var jag och mamma på outletten
och köpte två par skor, en tennis topp
och en tennis t-shirt till mig.

Ett par skor var tennisskor och de fick jag från mamma,
ett par var ett par svarta converse och de köpte jag själv.

De kostade bara $20.

Ha nu en fortsatt bra söndagskväll, och lycka till i skolan
eller på jobbet, eller bara hemma imorgon.

Ha det bra!

Inga kommentarer: