torsdag 1 oktober 2009

första matteprovet i 7:an

Fick tillbaka det första matteprovet idag.

73.5 utav 80.

Vissa frågor räknas som kanske 2 eller 3 poäng också.

NEEEJ!!!!!!!! :'(

Kollade igenom provet för att se vad jag hade
gjort för fel.

-1 där, -2 där, -1.5 här, plus 2 där.

Men ... Det blir ju bara -4.5!

Bäst att dubbelchecka.

Ja, det blir bara -4.5!

Jag frågar fröken Mrs. B.

Phew, hon ska fixa det.

Så nu har jag 75.5 utav 80.

94%.

Inte riktigt 100%, men mycket bättre än 73.5 utav 80.

Är faktiskt ganska nöjd.

Det var inte ett så jättelätt prov.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Bra jobbat Klara! Visste väl att du är duktig!
Kram
MoM

Anonym sa...

Men 73.5 var ju också jättebra! fast 94% var ju såklat bättre! :) tyckte att du var jätteduktig! :D<3

Anonym sa...

pappa skrattade när han hörde att matte läraren hade räknat fel! :P (pappa sa åt mig att skriva det) x)<3

Klara sa...

MoM.
Tack! Haha!
Kram

Maja.
Nja, jag själv tyckte att jag hade kunnat göra lite bättre än 73.5 ... Tack så mycket! ;)

Haha! XD

Kram<33