söndag 11 oktober 2009

mysig dag

Det är precis vad vi hade igår.

Mamma, farmor och jag var som sagt
och shoppade på en outlet.

Vi shoppade och shoppade.

Jag köpte lite hårgrejor, Halloween-
örhängen, en blus, och en långärmad tröja.

Vi åt lunch.

Vi åt japanskt, och jag åt nudlar och kyckling.

Sedan utbrast farmor

"Ojj vad det är billigt med manikyr här!"

Så vad gör vi?

Alla tre satte sig och fick manikyr.

Mamma och farmor fick förlängningar,
men det ville inte jag ha, för jag har ju gympa,
tennis och dans.

Men jag fick en vanlig fransk manikyr.

Vad jag känner mig fin nu!

5 kommentarer:

aaagnesh sa...

verkligen fint! :)

Västmanländskan sa...

Åh, vad snyggt!

Anonym sa...

det var jättefin manikyr! :D <3

Klara sa...

Alla tre.
Tack så mycket! Jag tycker också om det!
Kramar!

Taina sa...

Nice!