måndag 30 november 2009

12 svar

Nu har jag hittat på en egen
utmaning.

Jag älskar utmaningar.

Here we go!

1. Vad är det bästa med julafton? Att umgås med familj och släkt
2. Favorit julkalendern? Hmm, det är nog "En Riktig Jul"
3. Brukar du titta på julkalendern varje år? Ja, men det var ju inte så kul förra året. Jättedålig var det då, tycker jag
4. Brukar du baka pepparkakshus? Nej, men vi ska göra det i år
5. Firar du jul med bara familj eller även släkt? Olika från år till år
6. Var firar du jul? Det beror på
7. Bästa julfilmen? Oj, det finns så många bra, men jag älskade "The Holiday"
8. Köper du julklappar eller gör du julklappar? Både och, men jag köper mest
9. Dekorerar du pepparkakor? Nej
10. Sämsta julkalendern? "Skägget i Brevlådan"
11. Vad önskar du dig mest i år? Systemkamera! Helst med makro och standard objektiv
12. 3 saker på din önskelista: Systemkamera (med objektiv), scrapbooksaker, Photoshop Elements 6

2 kommentarer:

qralex sa...

Hur kan du inte gilla "skägget i brevlådan"? :)
Bästa kalendern på länge!
Vad tycker du om detta årets, då?

/Alex ;)

Klara sa...

Jag tycker att "Skägget i Brevlådan" var stel och inte alls julig ... :)
Jag tycker att årets verkar okej än så länge, du då?