måndag 23 november 2009

utmaning

Åsa har utmanat mig. Hon vill att jag
ska berätta 10 saker för er, om mig,
som ni kanske inte redan vet.

Så håll i hatten för här kommer det.

1. När jag var liten så älskade jag att dricka.
Min favoritdryck var cola även om jag bara hade
smakat det någon enstaka gång.

2. Jag har bara varit ihop med en kille i en dag,
i trean tror jag att det var ...

3. Två killar i år har frågat ifall jag är ihop med någon ...

4. I ettan kissade jag på mig i bussen på vägen hem
från en klassresa. Men underbara Maja sa till kompisarna
att hon hade spillt sin saft på mig, fast än man inte fick ha
mat eller dricka i bussen. Det betydde mycket för mig då. :)

5. Jag älskar att köpa fina presenter till de jag tycker mycket om.

6. Jag tycker att det är helt okej att bo här nu. Det är klart att
jag avskyr alla läxor och prov, och att jag saknar släkten
och kompisarna, men det är faktiskt okej att bo här nu. :)

7. Jag älskar att åka med pappa på hans motorcykel.
Man känner sig nästan fri när man åker där på ...

8. Jag samlar på barbiefilmer ... :s hihi ...

9. Jag ÄLSKAR att läsa en bra bok. Det är nog en av
de bästa sakerna jag vet.

10. Jag ska börja med scrapbooking efter jul.

Jag utmanar mamma, Tyra, Västmanländskan och Hugo.

3 kommentarer:

ÅSA sa...

Bra jobbat Klara! Men du, hur kopierar jag dina frågor om julen??? Lyckas inte...

Klara sa...

Tack!
Du kan highlighta texten och trycka på en knapp som heter "kopiera" (du kan hitta den knappen ifall du högerklickar eller uppe på datorn under "redigera" eller liknande, beroende på vilken sorts dator man har). Sedan går du till din blogg där du skriver ett nytt inlägg, och högerklickar eller under arkiv, så väljer du "paste" eller "lägg till" eller liknande ...
Det är svårt att förklara för det finns så mycket olika datorer ...
Lycka till!

Anonym sa...

Kollade precis igenom lite inlägg på din blogg, och fråga 4 här kommer jag väl ihåg :D<3
saknar<3