torsdag 17 mars 2011

föredrag och pssa

Mitt mellanmål idag. Det fick bli den här bilden istället för blomman,
den hade inte ändrat sig så mycket idag.

Föredraget gick nog ganska bra, tror jag.

Jag hade inte varit nervös på hela dagen, och inte när
personen före mig höll föredrag, men när jag skulle
upp så blev jag ganska nervös.

Jag hoppas att det blev bra.

Men jag tror att jag råkade prata lite snabbt på grund
av mina nerver.

Den här veckan har varit ganska jobbig än så länge.

Vi har pssas, vilket är stora prov som vi har de första tre timmarna varje dag.

Jag höll föredrag.

Och har haft ganska mycket läxa.

Jag ser fram emot helgen!

2 kommentarer:

bettankax sa...

Men sååå gott och somrigt det ser ut med jordgubbar:)
Skönt föredraget är över. Det gick alldeles säkert jättebra.
Jag tycker ni har tuffa skoldagar och mycket prov. Inte konstigt du känner dig trött.
I morgon fredag, sen helg:) Hoppas den blir skön och avkopplande.

Klara sa...

Jag älskar jordgubbar! :P
Ja, skoldagarna är ganska tuffa, men nu är det ju som sagt snart helg, och då ska jag sova! :D