onsdag 9 mars 2011

ruffled curls



7 kommentarer:

felliciiaa.blogg.se - Felicia Johansson sa...

Oj, vad roligt att höra att du har gjort de. Grymt kul! Jag har gjort ett inlägg om de under kategorin "tips - 2011" eller där finns ett inlägg om hur jag sparar mina bilder för bloggen/webben, kolla där så kanske förstår sen hur jag gör :)
Åh tusentusen tack för dina ord, nu kan jag somna med ett leende på läpparna. Kram och godnatt!

anna of sweden sa...

Hallå snygging! ♡

Klara sa...

Ja, jag älskar verkligen dina bilder :) Godnatt!

Mamma.
:)

Anonym sa...

Jättefina bilder Klara!
Och så söt du är!
Kram
MoM

bettankax sa...

Jättefina bilder. Tänk vad mycket jag ser i ditt öga..;)
Och du, mycket lätt att förstå varför din mamma kallar dig söta K. Du är jättefin:))

Anonym sa...

Du har otoligt fina ögon OCH ögonbryn :-)

Klara sa...

MoM.
Tack så mycket!! :D

bettankax.
Tack vad snäll du är! :)

Anonym.
Haha, tack! :D