tisdag 6 januari 2009

Ett rött hjärta ...


för att jag kunde gå där under åren i
Portugal
TACK

8 kommentarer:

anna of sweden sa...

... och nu ett rött hjärta till skolan i USA som låter oss gå här några år ... Eller? :)

Klara sa...

NOPE ;) Det skulle jag inte kunna tänka mig ...

anna of sweden sa...

Haha. Du är för rolig! :D

Jennan sa...

Tack för att du gick där några år. Det var jättemysigt att ha dig där!

Anonym sa...

Jag tror och hoppas att efter ett år blir det ett litet rött hjärta till skolan i USA.
Kram på dig
Mormor

Klara sa...

Jennan.
Ja, det var verkligen jättemysigt att vara där!

Mormor.
Jag tror faktiskt inte det.

Unknown sa...

Tack för att du förgyllde skolan med din glans. Du var en underbar elev med humor, intelligens och värme. Miss you./Carina

Klara sa...

Tack själv! Jag äääälskade skolan! Inklusive lärarna! :)
Jag saknar er! :(
Kram Klara