lördag 31 januari 2009

Test

Regler:
Svara ärligt
Skicka testet till minst 4 pers.
Länka till de personerna
Skicka en kommentar till de personerna du har utmanat
Berätta vem som har utmanat dig

Ditt roligaste minne?
Hmm, jag tror att det var någon gång när jag var liten och åkte till Liseberg
med Moster och familj.

Favoritmat?
Tacos, och kinesiskt.

Favoritfilm?
Titanic

Favoritbok?
Killar, kompisar och .... böckerna

Favoritfärg?
Limegrön.

Mest pinsamma du har gjort?
En gång när jag var 7 år så kissade jag på mig när vi åkte buss med klassen ... :s

Bästa vänner?
Alla tjejer. Inklusive lilla kusinen Astrid.

Sötaste bebis?
Lilla T.

Livs största kärlek?
Ingen!

Okej, detta var ganska tråkigt, men jaja.

Jag utmanar:

3 kommentarer:

ÅSA sa...

Moster ska ta tag i detta imorgon... Natti Natti

Klara sa...

Okej, hihi!

Anonym sa...

Nu är jag klar med utmaningen!