torsdag 22 januari 2009

Hrm ... ursäkta

Ja, jag har sagt "förlåt" så många gånger
för att jag inte har skrivit inlägg ...

Denna gången har jag faktiskt en vettig ursäkt.

Seriöst - jag har haft 5 stora prov den här veckan,
och vi var lediga i måndags! :s

Visst, det är lite jobbigt i skolan, men hur kan de
tränga på 5 stora prov på fyra dagar?!

När hade de tänkt att man ska koppla av?

På helgen?

Eh, tänk om.
Då har vi läxor - många läxor.

Men jag klagar inte,

Jag har A i alla ämnen.

ALLA ÄMNEN! :D

That's how I feel

6 kommentarer:

anna of sweden sa...

Congrats - som vi säger här i Amerikat! ;)

Anonym sa...

Oj, oj - vilken tuff skola. Det låter jobbigt. Men du är ju superduktig som har så bra betyg! :)

Anonym sa...

Stort grattis till de fina resultaten på proven! Och vad roligt att se hur bra du mår nu.
Kram
MoM

ÅSA sa...

Bra jobbat Klara! Se bara till att vila emellanåt oxå!

Anonym sa...

Grattis Klara! Nuuuu har du varit riiiiiktigt duuuuktig!
Hehe! Bravo!

Kram Julia

aaagnesh sa...

Bra jobbat! :) superduper
men har du fått presenten än? <3 förlåt att den kom/kommerså sent!
kramarkramarkramar!! <33