fredag 12 februari 2010

dagens look


6 kommentarer:

Charlene sa...

Om du skickar Forever 21 kläder till mig så skickar jag H&M kläder till dig?? :)

Klara sa...

Okej! :D Vi har ett H&M här, men om jag köper Forever 21 till dig så kanske du kan köpa Gina Tricot till mig? Du kan skriva din vad du vill ha på min mejl. klara-fardiga-ga@hotmail.com

Charlene sa...

Låter perfekt :)

Jag ska shoppa runt lite på hemsidan så mailar jag dig!

Vad bra med bloggfolk i hemlandet! Alla har samma kläder här tycker jag :P

Klara sa...

Okej, det låter bra. Jag ska kolla runt lite på gina också så kan jag berätta för dig sedan. :)
Ja, många har faktiskt likadana kläder här också tycker jag, men om du har kläder från USA och jag har kläder från Sverige så har vi ju lite annan stil än de andra. :)

Charlene sa...

Haha precis vad jag tänkte! Ja hemma i Texas så har alla AE/Hollister/A&F/Aeropostale. Det är lite tråkigt att folk inte varierar!

Min mail är charlene_shelton@yahoo.se i fall du shoppar klart först! Hur mycket tror du det går att skicka?

Klara sa...

Jag håller med till 100%!
Jag tror inte att vi kan skicka för tunga saker, för då blir frakten jättedyr.
Men annars tror jag att vi kan köpa rätt mycket.