lördag 27 februari 2010

Untitled

10 kommentarer:

Julia sa...

Snälla, bli som alla fjortisbloggare som bara skriver om kläder, smink och utseende. Jag har alltid älskat din blogg därför att du beskriver hur du gör och hur du känner. Det är mer intressant än bilder på kläder, men det här är bara vad jag tycker, så ta det inte som kritik. Kolla fjortisskämtet på min blogg nästa vecka.

Kramar

ÅSA sa...

Snygga jeans, var hittar man dem? jag tror inte att jag kommer att känna igen dej i sommar...du har visst blivit stora damen :)

Klara sa...

Julia.
Vad synd att du tycker så. Jag skriver om det jag tycker om att skriva om. Jag tycker att jag skriver som jag alltid har gjort fast på fredagar lägger jag in h&m dockan och på lördagar lägger jag in "jag vill ha" collaget.
Jag gjorde ett collage idag för att det var en ny sida, och jag tyckte att det var roligt.
Men jag skriver ju mest inlägg om min vardag.
Kram

ÅSA.
Man hittar jeansen på net-a-porter.com, med de kostar 175 dollar ... Haha :)
Kramar

Julia sa...

Ja, men jag tycker ju självklart att de är en superbra blogg ändå, så klart :) !

Julia sa...

Jag missförstod nog dig. Förlåt!

kalaslotta sa...

Se, det gick ju alldeles utmärkt för dig att fixa det!

Snyggt är det oxå!

Klara sa...

Julia.
Haha, det är okej :) Det är ju bra att höra vad andra tycker.
Kram

kalaslotta.
Ja, det gick jättebra! Tack så mycket! :D

Jennan sa...

Supersnyggt! Älskar allt (speciellt conversen)!

Klara sa...

Tack! Jag älskar converse, och ska köpa ett par vita nu till våren :)
Kram

Jennan sa...

Jag spara också till ett par vita (fast inte korta)