lördag 20 februari 2010

halsont

Jaha.

Är det inte det ena så är
det det andra ....

Nu har man fått ont i
halsen också.

Typiskt.

Vi får väl hoppas att det
går över tills på måndag.

Jag vill absolut inte missa
skolan just nu.

Matten är jättesvår och
jag måste lära mig!

Men vi får väl hoppas att
det bara är lite vanlig halsont.

Just nu sitter jag och tröstar
mig med en het kopp vildbärs te
och en chocolate chip cookie.

Jo, en sak till.

Jag hittade ett par Ray Ban
solglasögon idag som kostar
$109.

Jag ska titta runt på lite sidor och
se om jag hittar några billigare,
men annars köper jag nog dem.
Tycker ni det?

2 kommentarer:

Ebba sa...

Du borde köpa solglasögonen! Sådana vill jag också ha! Vart hittade du dom så billigt? :)

Klara sa...

Jag såg dem på Sears.
Fin blogg du har föresten!