torsdag 20 januari 2011

high school schema

Nästa år ska jag börja High School.

Idag fyllde jag i vilka klasser jag vill
ta nästa år.

Så här ser mitt schema ut (men sedan måste
lärare kolla igenom det och se ifall jag
kan/får ta de klasserna)
Obs: inte i ordning

English 9 survey
Geometry
European Studies
Global Science Honors
Physical Education both semesters
Spanish II Honors (som läraren rekommenderade mig)

Och så till de roliga klasserna:

Internet/Web 2.0
Computer Art

Alternativ, ifall de två andra inte har några
platser kvar

Studio Art I
Clothing Lab

(Kan ni förstå att man kan välja på så mycket?
Jag är så glad att det fanns Internet/Web!)

Update: Det här är ämnena som jag
har valt.

8 kommentarer:

Julia sa...

Wow! Så många ämnen! Vilken tur du har :D. Inte SÅ dåligt i skolan :P ! Hoppas att du får Internet/Web 2.0.

Kram Julia

PS. Kunde man välja dans som ett ämne? Då är jag väldigt avundsjuk :D ...DS

Klara sa...

Ja, de har så mycket att välja på! Det finns till och med en Harry Potter klass ......... Hahahhahah!
Nej, det finns inte en dansklass, men man kan välja musikal :)
Kramar

Trillingnöten sa...

Jättemycket att välja! Det måste vara supersvårt :)

emelie sa...

Vad innebär European Studies? Studerar man olika länder i Europa? Skulle du vilja skriva vad du har för ämnen nu? Det hade varit kul att veta :)

Klara sa...

Trillingnöten.
Ja, det fanns jättemycket, men jag tror att jag har valt rätt :)

Emelie.
European Studies är typ som geografi där man pluggar europeiska länder :)
Visst, det kan jag göra, men det är inte lika roligt, för nu har jag bara "bas ämnena" ;)

Julia sa...

Harry Potter klass??????!!!!! Sorry Klaras skola, men nu börjar det väl bli lite väl knasigt :P ! Jk! Nej, men det verkar som en väldigt rolig skola att gå på :D !

Kram Julia

Tilda sa...

Åh vad kul det verkar! :D Hur länge ska ni bo kvar i USA? :)

Klara sa...

Julia.
Hahaha! :D

Tilda.
Ja, det finns mycket att välja på ;) Vi vet inte säkert hur länge vi ska stanna kvar :)