söndag 29 maj 2011

lyckad lördag

Åh, vad jag älskar idag.

Det har varit en sådan mysig dag.

Först åkte pappa och jag en sväng på
hans motorcykel i det soliga vädret.

Sedan har jag ätit jordgubbar till lunch,
redigerat bilderna från New York,
och testat min reflexskärm som kom med
posten igår.

Jag älskar reflexskärmen!

Än så länge är den transparenta delen min favorit.

Just det, igår när vi kom hem så visade
pappa oss att mamma och han har fått biljetter
till skolavslutningen (ja, man måste få biljetter för att komma in)
eftersom tvillingen och jag ska få pris för något,
men vad det är vi får pris för får vi inte veta än.

Pirrigt!

Jag hoppas att ni har haft en lika trevlig lördag!

Nej, nu ska jag ta och poppa mig lite popcorn
och titta på någon film.

Ha det bäst!

2 kommentarer:

bettankax sa...

Å vilken mysig och lyckad(lycklig) lördag du haft:) Låter ljuvligt!!
KRAMAR!!

Klara sa...

:D