torsdag 31 december 2009

gott nytt år

Ännu ett år har gått.

Nu börjar 2010.

Kan ni förstå att 2010 börjar?

Det kan inte jag.

Här kommer en resumé av året.

Januari - Ja, skolan började igen efter jullovet.
Familjen åkte till bergen och åkte skidor.
Trevligt.

Februari - Storebrorsan fyllde 14 år. Han
blev gammal, tyckte jag. ;)

Mars - Jag såg min livs första NHL match.

April - Kusinerna O kom och hälsade på.
Vi åkte till Washington D.C. Lilla V
fyllde 6 år.
Sedan kom även Julia och hälsade på.
Det var jätteroligt, för jag hade inte
träffat henne på jättelänge.

Maj - Familjen åkte på en liten mini
semester till New York City. Vi såg
musikalen Lejonkungen på broadway.
Jättebra!

Juni - Sommarlovet började den 6:e Juni.
Sedan åkte vi till Sverige. Träffade släkten
och hade en jättebra start på sommaren.

Juli - Mitt i sommaren. Jag träffade Maja och Agnes.
Hur kul som helst!

Augusti - Åsa fyllde år. Vi hade kräftskiva och
allmänt trevligt. Det var även min namnsdag.

September - Skolan började. Behöver jag säga mer?

Oktober - Halloween! Mamma och pappa
fyllde även år. Hösten började synas i naturen.
Oktober är en bra månad tycker jag.

November - Thanksgiving. Kalkon,
majs, sötpotatis ... Och förberedelser inför jul.


December - Julens månad. Ja, vi är ju
fortfarande i december månad. Ja inte ni
i Sverige och Portugal, för då är det fredag,
januari, 2010.

Ja, det var en resumé från år 2009.
Jag hoppas verkligen att ni har haft ett
underbart år och att 2010 kommer att
bli minst lika bra.

GOTT NYTT ÅR!

9 kommentarer:

Julia sa...

Gott nytt år!!!

ÅSA sa...

Så fint Klara!!! Nu påbörjar vi ett nytt år och det ska bli ett bra år, det har jag bestämt! Saknar er! kraaaam

Klara sa...

Julia.
Gott Nytt År!

ÅSA.
Tack! Jag fick inspiration av din blogg, jättefint inlägg! Ja, det här året kommer att bli bra! (hoppas jag, haha). Jag saknar er MINST lika mycket. Kraaamar!

Julia sa...

Va trevligt att jag var en del av din årsresumé! Jag känner mig väldigt ärad. :)

Kram Julia

anna of sweden sa...

Vilket fint inlägg. Så kul att läsa.
Och så kul att bli påmind om vad
vi gjort det här året. :)

Anonym sa...

Fina bilder Klara!
Gott Nytt År!
Kram
MoM

aaagnesh sa...

GOTT NYTT ÅR!

hahaha, vilken rolig bild på mig.. ;) saknar dig! kraaaam <3

Klara sa...

Julia.
Ja, det tycker jag med! Det var kul när du var här! Kramar

Mamma.
Tack så mycket! Jag fick inspiration av Åsa, för jag tyckte att det var kul att läsa hennes blogg. Jag tyckte också att det var kul att bli påmind om vad vi gjorde det här året! :) Kram

MoM.
Tack! Gott Nytt År på er med! Hoppas att ni hade en jättebra nyårsafton! Kramar!

Agnes.
Gott Nytt År! Haha, jag tyckte också att den var rolig, och så kom jag att tänka på när jag var hos er och hade kuligt! ;)
saknar dig också!! kraaaam<33

Västmanländskan sa...

Vilket härligt år du haft! Hoppas 2010 blir ett toppenår. Kram!