tisdag 29 december 2009

inga bilder

Jag tror att jag väntar med att lägga in
bilder tills jag har kommit hem igen.

Det blir enklare så.

Jaha, vad har jag gjort idag, då?

Jo, vi började dagen med att gå ut
och äta frukost på ett fint ställe.

Jag åt jordgubbar och ett glas iskall
citron juice.

Jättegott.

Sedan gick vi en lång promenad
och jag fick skoskav.

Aj, aj, aj.

Sedan gick vi till Miami beach och
solade och badade.

Klarblått vatten ...

... ja, nästan iallafall.

Efter det gick mamma och jag
en promenad och tog massa foton.

Sedan gick vi tillbaka till hotellet
och vilade lite.

Och nu precis var vi och åt middag.

Maten var helt okej.

Nu ska jag snart gå och lägga mig.

Det blir en låång dag imorgon också.

Godnatt!

1 kommentar:

lovisa sa...

Jaha!:D Den är verkligen supersnygg! ;)