lördag 19 december 2009

tonåring

Idag är det min födelsedag.

Och tvillingens.

Vi hade ju tänkt att åka till
New York, men det snöade bort.

Så vi ska bara ha en mysig jul-
fixar dag.

Här är lite bilder på lite av
det jag fick i morse.
Både och från mamma och pappa
Prenumeration från farmor och farfar, och smink från Agnes
Mascara, perfym och nagellackspenna från mamma och pappa
Från mamma och pappa och ritblock från tvillingen
Från moster, morbror ochkusinerna S, nallen från storebrorsan, som jag döpte till Flingan.
Den här fina halsduken från mamma och pappa
JAG FICK EN SYSTEMKAMERA FRÅN MAMMA OCH PAPPA!!!

Systemkameran var en superbra present!
Jag blev superglad när jag fick den.
Det är en Canon EOS Rebel XSi.
Jag fick även mammas standard objektiv.

Jag fick även pengar av Kusinerna O
och en film, godis och pengar av MoM.

Ha en fortsatt bra lördag!

Kram från en numera 13-åring.

7 kommentarer:

ÅSA sa...

Wow, vilka fina presenter! Antar att det kommer bli många bilder framöver :) ...hrm...GRATTIS glömde jag ju att säga :) Ha en underbar dag! kraaaam

Julia sa...

Grattis!!!!!! Hur känns det att vara tonåring?

Kram Julia

PS.Konstigt :S Jag tänkte köpa precis likadan ögonskugga som du fick :D , men jag gjorde inte det.

Tyra sa...

Grattis Klara!
Hoppas att du hade en fantastisk födelsedag!
Nu är vi i Blekinge och det är hur mycket snö som helst :D
Kram

agnes sa...

GRATTTTTTTIS!

åååh ,vilken present ! systemkamera :D den verkar hur bra som helst .

ha det bra , kraaam <3

Anonym sa...

WOW!! grattis till tonåren klara! :D nu blir du stor flicka ;) hälsa grattis till hugo också <33
kram <33

Jennan sa...

Vilka coola presenter! Lyllo!

Klara sa...

ÅSA.
Ja, det var jättefint. Ja, det blir det nog, haha :)
Tackar, tackar. :) Kramar

Julia.
Tack, det känns faktiskt helt normalt, hihi :)

Tyra.
Tack! Jag hade en bra födelsedag, speciellt eftersom jag fick systemkameran ;) Ska ni fira jul i Blekinge?
Kram

agnes.
TAAAACK! :)
Ja, du fick väl också en systemkamera? Den är jättebra, är din?
Kraamar <33

Maja.
Ja jag är JÄTTEstor nu! :) Har säkert vuxit en centimeter på bara en dag. :D Ja, det ska jag göra
Kramar <33

Jennan.
Ja, jag tycker om dom.