tisdag 15 december 2009

hjälp!

Ni vet Cole.

Han är läskig.

För någon vecka sedan
när vi åkte buss till "Christmas
Carol".

Då hörde jag att någon viskade
mitt namn.

"Klara!"

"Ja?" svarade jag.

"Vill du gå ut med mig någon gång?"
frågade han.

Men det ville jag inte.

Sedan berättade han för hans
kompisar att vi "dejtade".

Killar frågade om jag "dejtade" honom.

Nej, det gjorde jag inte.

Sedan den dagen har han stirrat,
sagt att vi måste vara mogna om saken,
gjort miner till sig själv - som är obehagliga,
och frågat chans på mig en gång till.

Det låter kanske gulligt.

Men det är allt annat än gulligt.

3 kommentarer:

Juli sa...

Ojojoj... , Men är många på St.Julians som dejtar och vi är ju trots allt bara 11 år :P

Julia sa...

Ojojoj... , Men är många på St.Julians som dejtar och vi är ju trots allt bara 11 år :P

ÅSA sa...

uj uj uj...håll honom på avstånd :)