fredag 25 december 2009

några julklappar







Ett macro!

Jag fick många fina presenter igår.

Det var faktiskt inget som jag inte blev glad för.

Jag fick ett manikyr set av Agnes.

Örhängen och julsaker av kusinerna S.

The Sims 3 av MoM.

En film, dekorera tårtor bok och
en Julia prenumeration av moster och
morbror S.

En Harley Davidson samlar barbie
av storebrorsan och tvillingen.

Resten fick jag av mamma, pappa och
tomten. ;)

Ett halsband, en Fossil plånbok, en
Mimmi väska, två par mysbyxor
(ett par Amerikan Eagle som är jättesköna),

Jag fick även Photoshop Elements 8.

Många filmer och många böcker.

Sist men inte minst - ETT MACRO OBJEKTIV!

Tack så jättemycket alla!

3 kommentarer:

Tilda sa...

Jag har också det macrot! :)

Klara sa...

Har du? Vad roligt, haha, jag älskar bilderna som du tar, så det är ju perfekt! Haha :)

Linnéa sa...

Jag har också sims 3 är ju jätte roligt!!